Saturday, 24 August 2013

Balik Kampung Episode 2

Selamat Hari Raya!! 

Hehe seronok ke berhari raya? Yang dapat duit raya mestilah seronok kan.

Okay, hari tu bercerita tentang balik kampung ke kampung saya. Hari ni saya nak berkongsi pulak kisah di kedah plak.

Perjalanan kami ke Kedah di iringi hujab, cuaca yang redup. Kereta pun dah mula banyak di atas jalan kerana dah ramai mula balik kg. 

Salah satu  benda yang saya nanti nantikan di kedah ialah untuk melihat sawah padi! 

Serius! Suka gila bila masuk kedah, nampak sawah padi tengah menghijau!
Dah terbayang dah saya dan suami menjadi orang orang di tengah bendang!
Hehehe..

Lagi best bila rumah kami di kedah betul betul sebelah bendang. 
Tak percaya?  Haaa tengok lah! Comel tak kami? Hehe 






   Peace! Ok! Selamat hari raya naaa!!

No comments:

Post a Comment